Kızlar merhaba daha önce de burada paylaşmıştım emzirmeyi bırakacağım size süreçle ilgili bilgi vereceğim diye bebeğim 19 aylık ve bıraktık çok şükür ilk olarak size şunu söylemek istiyorum yaşadıklarımla ilgili aniden bıraktığınız zaman hem çocuk için hem de anne için gerçekten çok zor bir süreç oluyor çocuğu fiziksel olarak Etkiliyor Bunu yaşadığım için söylüyorum şöyle söyleyim çocuğum kabız oldu büyük tuvaletini yapamadı yemek yemedi hiçbir şekilde yani çok kötüydü öyle söyleyim sonra bir hafta kadar ara verdim Sonra gerçekten buna hazır olmanız gerekiyor ilk gün Sabah saat 8:00’den akşam beşe kadar hiç emzirmedim tabi bu sürede sürekli oyalamanız gerekiyor ben eve yeğenimi getirdim ve onunla oyalandı Sürekli Çünkü sürekli istedi yani mememem dedi İkinci gün bu süreyi 1 2 saat uzattım akşam 7:30’a kadar emzirmedim üçüncü gün dokuza kadar ama geceleri hep emzirdim Bu sürede de oyalanması için oyun evine gittik. gündüz uykularına geçmesi çok zor oluyordu hep ağlıyordu o zaman da YouTube’dan ninni açıp kucağımda gezdirdim o şekilde uyuttum ve artık buna alıştı dördüncü günün sonunda gece beslenmesini tamamen kestim Tabii ki de meme istedi geceleri uyandı anneciğim artık bitti dedim. kucağımda yine gezdirerek uyuttum su verdim bu arada sütte denedim ama içmek istemedi Şu an sekizinci gündeyiz ara ara yine aklına geliyor ama tabii ki de o kadar hırçın bir şekilde istemiyor tavsiyem kademeli bırakmak bence ilk gündüzü bırakın sonra geceyi bırakın gündüzü bırakırken uykuları geçerken emzirmeden geçirtmeye çalışın allah herkesin Yardımcısı olsun biz bıraktıysak hepiniz yapabilirsiniz kızlar sadece annenin hazır olması gerekiyor ilk günler gerçekten çok psikolojim bozuldu çocuktan daha çok Ağlıyordum