Gazerock Merhaba,doktora raporlu mama yazdıracağım bir marka önerdi fakat içeriği çok iyi değil sanki bir de çok şikayet ettim bozuk çıkanlar oluyormuş.Bu raporlu mamalarda daha iyi bir içerik yok mu acaba ?
Gazerock hemsire-anne- pediasure plus fiber.Karton ambalaj süt gibi olanlardan Bebeğim daha önce asla içmedi bu mamaları ama son denediğimde içti.Tadı güzel. Fakat içinde hep yapay şeyler var sanki bir de bozuk parça parça katılaşmış mama görselleri gördüm internette Acaba daha doğal aromalı mesela içerikler var mıdır ?