buszeynep Haftaya gireceğiz kızım memede 10dk emip bırakıyor , etrafa çok dalıyor, ne kadar emzirmeliyim sizin bebekleriniz ne durumda , kız bebek kilosu 5800
dlrdilara buszeynep benim oğlum da 3. Aya girecek artık en fazla 10 dk emiyor bırakıyor sanırım çekme güçleri arttığı için böyle
motherays buszeynep benimki iki aylık zaten çok emen bir bebek değil meme mama gidiyorum doğduğundan beri 5 dk emiyor ya uyuyor ua bırakıyor sonra mama veriyorum doymadgi için hepsini iciyor keşke sadece emse mamayı haZirlmk yanjdma termos taşımaktn biktm
myprincess1 buszeynep benim bebeğimde öyle ya etrafa bakıyor, 10 dk emiyor Max durmadan sonra bir çekiyor beş etrafa bakıyor Hem emme refleksi güçlendiği için hem de artık etrafı daha net görüp keşfetmek istedikleri için diye düşünüyorum.
koruk buszeynep bebekler büyüdükce emme güçleri kuvvetlenirmiş bende normalde bir aylıkken 20-20 dk emerdi sağ sol şimdi 2 buçuk aylık 6-7 dk yada 10 ar dk emip bırakıyor kilosu gayet güzel o yüzddn normal diyr düşünüyorum