Momtobe bana doktor diş ateş yapma diyor. hatta sosyal medyada içerik üreten bi çok doktor da diyor bunu. Bir çocuk diş doktoru da diş ateş yapmaz, o dönem her şeyi ağzına alıp kaşıdıgı için çocuk mikrop kapıyor olabilir demişti. benim arkadaşımın çocuguna 3 saatte bir ateş düşürücü vermek zorunda kalmışlar diş dönemi. ben de anlamıyorum sanırım değişiyor bebekten bebeğe ama doktorların bu söylemleri ile çelişiyor.