Yagmurtanesi Merhabalar anneler 20 aylık bir kızım var.göz teması,adına bakma,tepki verme, istedigini gosterme bunlar genel anlamda var ama konuşmuyor hiç kelimesi yok bizim durumumuzda olan var mı? Endiselenmeye basladım açıkçası yardımcı olurmusunuz?
suheyla92 Yagmurtanesi hayatinizda ekran varsa sifira indirip bol bol onunla konusp biseyler anlatmalisiniz atiyorum cama cikin birlikte gördüğünüz herseyi betimleyin sari araba geldi kus uctu 2 kedi vs varsa akranlariyla olmasi cok fayda saglar oyun gruplari cok iyi olur. Osman gonulal soru cevapta paylasmisti atayim size
dayes Yagmurtanesi hiç kelimesi olmaması anormal bir durum olabilir doktor kontrollerinde sordunuz mu
Uraztos Yagmurtanesi 18.ay kontrolünde oğlumın 15 kelimesi vardı 3 ay sonra gelin gelişme olmazsa destek almanız lazım demişti doktor. Sosyalliği varsa her şeyi işaretle anlatıyorsa konuşması da zamanla olacak bi şeydir yani hepsinin gelişimi farklı sonuçta ama kafaya takmalıyız tabi ki. Doktorunuz bir şey dedi mi bunu la ilgili?
tosbikim2020 Anne baba nene dede diyor giy diyor bizimde pek yok ama bence normal gelitor bence heleki tek yasiyolarsa
Yagmurtanesi tosbikim2020 Abisi var 6 yaşında suan tek cocuk degil benim kizimin bu kelimeleri de yok ama :((
tosbikim2020 Yagmurtanesi bizimde ablasi 5 yasinda cabalayin bence surekli ayni kelimeleri soylemeye calisin misal anne sonra babaya alistirin
Yagmurtanesi Uraztos kusira bakmayin gormemisim sorunuzu uzun zamandir da giremiyorum kizimla ilgilenmekten cocuk psikiyatriye goturdu zaten benim hesabimdan yazan komsumdu komsumun kizi yani bu durumda olan cocuk psikiyatri eline kagitlar vermis cocukta var olan ya da olmayan seyleri yazsin diye 10 gun sonra tekrar cagirmis 10 gun daha dolmadi goturecek daha