shelanaksuu47 23 ay önce oldum.
Spinal sezaryen isteğe bağlı.
Bu zamana kadar hiç bel, baş, omuz, kol vb gibi ağrılarım olmadı.
Çok rahattı doğum sonrası sütüm hemen geldi ve 4,5 saat sonra ayaktaydım ilk kalkış harici zorlanmadım gecesine bebeğime tek baktım eşimle kalmıştık o lohusa gibi bütün gece uyudu gözünü açamadı. Tam 5 günde hiç doğum yapmamış gibiydim dik yürüyordum ağrım sızım yoktu, dikişim yoktu yapıştırma yöntemi ile kapattı doktorum korse ile cok rahattım, korsesiz rahatsızdım ayağa kaldırmadan hastanede taktılar korsemi cırtlı komple göğüs altından kasığa kadar sarılan korselerdendi. Doğumdan sonra ilk 7 günde varis çorabını giydim.
Cevap vermemişsiniz postu açıp ama sanırım merak ettiğiniz seyler az cok bunlardı.