Benim kızımda çok gazlı 3-4 tane gaz damlası değiştirdik. Nurse bizimkini de kötü yapmıştı. En son Sab simplex kullandık hâla da kullanıyoruz biz memnun kaldım. %100 değil ama büyük oranda rahatlatıyor çocuğu. Kimyon çayı falan da vermeyin bence tabi siz bilirsiniz ama ilk 6ay anne sütü hariç hiçbir şey önerilmiyor. Benim çevremde de rezene vermem için aşırı baskı vardı. Rezene için doktorum şey demişti siz çocuğu rahatlattı diye sevinirizsiniz ama ilerde o çocuğun dalağını karaciğerini elinden alırsınız. Hiçbir şey vermeyin el kadar çocuğa demişti.