Arkadaşlar oğlum 14 yaşında bu sene sınava hazırlanıyor sanırım stresten anlamadık bianda egzama çıktı bütün elleri bacakları bi çok yerinde ilaç kullandı krem kullandı vücudu hafifledi daha az ve küçük ama elleri çok kötü oldu 😔 asla geçmiyor yine randevu aldım ama umudum hiç yok hep geçici çözüm içinizde bundurjmu yaşayıp su nemlendiri kremi kullandım çare oldu diyen varsa Allah rızası için bi yardım edin oğlumun artık psikolojisi bozuldu elleri çok kötü durumda