Sareminel İyi günler anneler, ben keçiboynuzu pekmezi almak istiyorum ama hangi marka alıcağım onu şaşırdım hünnap ve ebebeğin hamm markası var aklımda sizler memnun kaldığınız markaları söyler misiniz🤗
yildizcihan Sareminel bende hamileyken kullandim hünnap cok guzeldi. Kizima da alip yedirmeyi dusunuyorum.
Oglunasikbiranne08 Cigdemkuzeyatasoy ben bazen 1 cay kaşığı sade olarak veriyorum . Bazen de yoğurduna karıştırıyorum . Bazen de muhallebisine koyuyorum . Bazen de suyuna koyuyorum öyle içiyor