Kızlar dün kızımın ayağına bardak düştü ve yarıldı 4 dikiş atıldı. Ayak üstüne basamıyor yatıyor ama sıkılıyor yani. 3 aylık kızım daha var ikisine yetişemiyorum. Dün görümcem kaldı ama akşam evine gidecek. Kızım ayağı kalkmak istiyor yani tüm gün tv açık olup izleyecek. 3 yaşında konuşması falan çok güzel gelişime de iyi bir şey olur mu