Arkadaşlar merhaba. 19 aylık oğlum 2. Azı dişlerimiz çıkıyor eli sürekli ağzında salyamız çok akıyor bunun üstüne bir de boğazda kızarıklık ve burun akıntısı başladı. 3-4 gündür bu haldeyiz. Aşırı kahrediyor 4 gündür perişan oldum resmen sinirli bir çocuk oldu. Ne zaman geçer bu durum öneri verir misiniz neler yapmam lazım. Tetagil veriyorum ama onunda çok etkisi olmuyor