9 ay 23 günlük kızım diş çıkarma sürecinde ve 1 haftadır çok huysuz. Odadan ayrıldığım gibi ağlıyor, çok mızmız sürekli huysuzluk yapıyor. Diş etleri şiş ama patlamıyor.
İştahı da azaldı, diş çıkana kadar iştahsız mı oluyolar ? Napmalıyım ? Zorlamak da kötü biliyorum