4 ay 9 günlük kızım. doğduğundan beri hiç sling kullanmadım. bir kaç kere bu ay kanguru kullandım ev içinde ama ben rahat edemiyorum. dışarıda arabasında duruyor şuan çok az mız mızlık çıkarıyor. durduk yere kanguru kullanıp alıştırır mıyım acaba. yada hep yatmak sıkar mı çocuğu arada kabguru iyi mi bilemedim şusn 6500 kg bende öyle güçlü kuvvetli değilim bel fıtığım var. kilo aldıkça zorlanırım gibi. ama instagramda herkestede kanguru sanki ben eksik hissediyorum kendimi