Esra1260 valla biz ne zaman 5 olduk o zaman bitmişti düzen oturtmuştum ne güzel şimdi diş çıkarıyoruz galiba şuan birde 8.ay atağında ağlıyor uyumuyor bağırıyor sürekli kucak istiyor oyuncaklarını koyardım önüne oynardı ittiriyor mama sandalyesinde mutfakta beni izlerdi oturtturamıyorum bile ne yapacağımı şaşırdım