Pirasalipuding Bence gecmıste hiç birsey bize uygun degıldı ama yaşadık en başta eğitim sistemi sıra dayağı ile büyütülmek , en güvendiğimiz ikinci evimiz anne baba yerine koyduğumuz öğretmenlerimiz teknolojinin gerisinde kalmanın dejavantajdı bizim için teknolojiden kastım ne bi kamera vardı ne birsey sadece yapılanlara okul duvarları şahit oldu biri suç yapsa sıra dayandığına çekilirdik önlük düğmelerimiz sopa ile vurulunca kırılırdı ortadan 😳🥺🥺 öğretmen diye hitap ettiğimiz hocalarımız saydığımız insanlar tarafından hep korku bastırılmış duygular dayakla herseyin çözümlenebileceği bir nesil olarak yetiştirildik aslında masallara girmiyorum bile eğitici öğreticilikle sıfır bağlantı 😏😏🥹