Merhaba anneler bebeğim 10 buçuk aylık ve özellikle son 1 2 haftadır uyumamak için inat ediyor gece uyanıyor 1 saat bazen daha uzun uyanık kalıyor, birkaç gündür yeni dönmeye başladı buda etkiliyor mu acaba yada yeni bir atak dönemi mi 🤦🏻♀️yaşayanlar yazarsa çok sevinirim umarım geçicidir 😃