babygirlandcatmom Biraz önce regl oldum, korunma yöntemi için kullanıcaz bu hapı 4 aylık bebeğim,Allah’ın gücüne gitmesin hiç istemiyorum… sizce iyi bir korunma yöntemi mi? Ne zaman başlamalıyım?
Themom_ babygirlandcatmom Ben 40 kontrolümden beri dk hapı ile korunuyorum tek korunma yöntemi olarak. zlynda 4 mg Kullanıyorum regl olmayı yada olmamayı beklemene gerek yok direk baslayabilirsin hic ara vermeden devam etmelisin demişti doktorum o sekilde 22 aydır devam ediyorum.
Derya-Anne babygirlandcatmom normalde adetin 2. günü başlanır doğum kontrol haplarina her gün aynı saatte içmen gerekiyo ben alarm kuruyodum unutmamak için. Egert aldığın doğum kontrol hapı 21 günlük ise 21 gün boyunca hergun aynı saatte içiyorsun 8 gün ara veriyorsun bu 8 gün içerisinde adet oluyorsun adetin bitse de bitmesede 8. gün yeni kutuya başlıyorsun ama eğer 28 adet olandan aldıysan ona hiç ara vermeden her gün aynı saatte içmeye devam ediyosun hapı kullanırken adet olursun zaten eğer cerazette falan değilse çünkü cerazette çoğunluk ya ara kanama yapıyo yada adeti kesiyo bana öyle yapmıştı
Elfgrn babygirlandcatmom düzenli bir şekilde kullanırsan etkili bir yöntem. başlayabilirsin çünkü onun koruması hemen göstermiyor. Etkisini gösterene kadar yani tam Gününü bilmiyorum ama 2-3 hafta ek bir koruma yöntemi bulsam daha iyi için daha rahat olur