morsevenanne9 Kızım her birşey yedikten sonra kakasını yapıyor biraz geçtikten sonra sürekli böyle normalmi bu acaba doktor kontrolumuzde var doktoruna sormayida planlıyorum ama saçma olurmu olmazmı bilmiyorum
bikahveicelimmi morsevenanne9 neden sacma olsun bir anne bunun neden oldugunu merak edebilir. Ama esiniz veya sizde de cok sık tuvalete cikma durumu varsa genetik olabilir
Umay-gmz adaatuna benmkide uzun süredir kabızdı ama şuan aynı şekilde morsevenanne9 doktor ne dedi acaba gittiniz mi
morsevenanne9 bikahveicelimmi eşimde var bende yok çok anormal geldi yemek yiyor biraz duruyor sonra kaka yapıyor belkide normaldir bana garip geliyordur merak ettim
bikahveicelimmi morsevenanne9 o zaman babasina cekmis :) normaldir bence ama sen yine de icin rahat etmiyorsa doktoruna sor
morsevenanne9 Umay-gmz gittik ama sormadım unuttum sormayı birde normaldir denildi sorduğum kişiler hani onceki yedikleri şey oluyordur diye