ikiaslanannesi kızımda ağustos 2022 doğumlu. Ekim ayında başlamıştık 3 gün full altına yaptı 3. Günde artık oturmamak için krizler geçirdi uzeri çok ıslandığı için korktu , tuvaleti geldiğinde kendini yerlere attı ağlamaktan. Bezi geri taktık mecbur, 1 hafta bezine yaparken bile hala korkarak yaptı üzerim ıslanıyor bak diye . Sonra sonra ıslanmadığını fark etti . 2, 3 güne tekrar başlayacağım evet biraz tedirginim ama rahat olmaya çalışıyorum. Konuşuyorum beraber dün iç çamaşırı aldım bir kaç gün sonra başlayacağız diye kitapta almıştım tamam öğreneceğim bende diyor ama, bakalım. Kakayı ayakta yapma gibi bir problemimiz var o biraz zorlayacak gibi kötü düşünmek istemiyorum. Sizin için de kolaylıklar dilerim güzel şekilde atlatırız inşallah .hepimiz de. 🤲