Daha konuşmayı bilmiyor ama nasıl oluyorsa benimla çatır çutur kavga ediyor her şeye bağırma agresif istediklerini ağlayarak yaptırma sürekli onunla ilgilenmemi istiyor. İstediği olmayınca bağırıyor çığlık atıyor birde sinirli bakıyor nasıl öğrendiyse. Uykuya geç dalıyor akşamları zorla uyutuyoruz resmen. Sizinde böyle mi çocuklarınız?