minikbebe2 bende anne sütü veremiyorum sütüm az bebegim memeyi red ediyor hep mama veriyorum şuan 58 günlük 2 ya da 2 buçuk saatte bir 90 cc içiyor akşamları huysuzluk yapınca mamadan 1 saat sonra 15 ya da 30 cc yapıyorum onu içerken rahatlıyor gerçekten emmek istiyor kuzucuklar memede de durmadigi için biberon ona rahatlatici oluyor siz de bebeğinizin tepkilerini takip edin 60 cc den sonra rahatlıyorsa huzurluysa öyle devam edin büyüdükçe kendi istiyor anliyorsunuz zaten bi kere 75 cc deneyin ben de 60 tan 75 e geçtim baktım içiyor öyle devam ettim sonra yine 15 cc arttırdım 90 denedim suan onu da içiyor sizde takip edip kademeli arttırın bence arada da huysuzluk yapınca 15 cc bile olsa yapın verin icsin emerek rahatlasın bebis şimdiden Allah kolaylık versin 😊