Benim bebeğim de mama içti hep ilk basta anne sütü alıyodu ama yetersiz geliyordu sütüm aşırı azdı birde sarılık yüksek cıkıyodu hep çocuk doğdu 10 gün boyunca gece gündüz ağladı meğersem açlıktan ağlıyomus mamaya basladık doymaya basladı yavrum sonra zaten ısrarla emzirmeye calıstım emmedi, sütümü sağıyordum iki memeden toplasan iki yemek kaşığı anca çıkıyordu olmadı yani memeyi de kabul etmedi sonra zaten hiç süt gelmemeye basladı aman sağlıklı olsunda mama içsin napalım