Merhabalar bebeğim 2aylık dışkısı sıvı ve pütürlü hep aptamilin normal sade mamasını kullanıyorduk doktor alerji olduğunu söyledi aptamil pregomin suneo veya neocate önerdi aptamil pregomin aldım bebeğim almadı bir kaç kere denedim beğenmedi neocate aynı tatmış nasıl vericem kullanan var mı yardımcı olur musunuz