Ikrasu_13 acikcasi sizi demoralize eden kimseyle gorusmeyin, bebegi gostermeyin, ne demek kafasini dik tutamiyor
Bu bir premature bebek
Gayet yaptiklari yeterli
Hayat zaten onlar icin yeterince zor, ailesi icin zor
Eger dr extra bir tedavi/tavsiye vermiyorsa, bebeginiz olmasi gerektigi yolunda, dogru yolunda
Tutun ki her her bebegin gelisimi farkli, iki kardesin ki bile farkli oluyor, biri 11 - digeri 9 aylikken oturuyor misal…
Bizlerinki bir de premature… onu sevin, opun, sevgi verin, zamani geldigi egzersizlerini yaptirin o kadar…. Mutlu bir anne-baba gormeye ihtiyaclari var… vidi vidi yapan akrabalarin hicbirini dinlemiyorum. Onu soyle yap, bunu boyle yap. Yok sicak, yok soguk
Yahu cocuk benimm cocugum, istedigim gibi bakarim, karisma
Bu lafi araniyorlar