1kuzuannesi trabzonlumom 4. Ay ek gıda için çok erken. Bebiş mama ile mi besleniyor ? Bağırsak florası için çok erken ek gıda. 5. Ayını hatta 5 buçuk ayını beklemenizi öneririm ☺️
sezerrrr trabzonlumom benimde başlatmaya çok hevesim var ama doktorum 4. Ay çok erken dedi 5. Ay içinde konuşuruz daha dedi. 4 . Ayda başlatan kimseyi duymadım
trabzonlumom 1kuzuannesi hem mama hem meme ama miğdesini yormayacak şeylere başlamak istiyorum. Yoğurt vs. Çünkü yemeye çok meraklı doymuyor sanırım meme mama olduğu halde sürekli bi yemek isteği var
ayisit Daha çok erken. Doktorunuz onay vermediyse başlamayın. Daha bağırsakları gelişme aşamasında sıkıntı yaşarsınız