Oğlum 22.5 aylık 2 gündür tanıyamıyorum içinden sanki canavar çıktı . Her fırsatta saçıma yapışıyor, yüzümü yoluyor, tokat atıyor ısırıyor . Mesela bulaşıkları yıkıyordum bugün bir anda koşarak gelip bacağımı ısırdı. Sabah babasını uyandırırken yüzüne tokat attı. Yapma oğlum bak canımız yanıyor uf oluyor diyorum , hoşlanmıyoruz diyorum . Ağlıyor gibi yapıyoruz . Ama anlamıyor hatta gülüyor tekrar yapıyor. bu aylarda normal mi ? Ne yapmam gerekiyor yanlış olduğunu nasıl anlatırım