Kbrmerci Merhabalar bebeğim 8 aylık ve yüzünde egzamamsız kızarıklar oluştu. Bunun için çocuk doktoruna mı cildiyeye mi götürmem lazım. Ermeni hastanesindeki doktora gidenlerden cevap bekliyorum