00mihribtn Ben ikinci ayda çektirdim bir ay sonra tekrar geldiler üçüncü ay kontrolünde çektirdim
Çocuk doktoruna muayene olun kalça Ultrasonu çektirmek istediğinizi söyleyin onlar size USG günü veriyor yani ilk üç ayda çekilmesi muhakkak önemli iki aylıkken daha net oluyor ardından Allah korusun bebeğiniz herhangi bir problem olursa kalça çıkıklığıyla alakalı ortopediye yönlendiriyor