Merhaba arkadaşlar pazar günü kulaklarımı deldirdim ilk kez iki kulağım dada iki delik deldirdim .
Üç delikte problem yok sağ kulağımdaki kulak memesinin deliği şişti malesef fucidin sürüyorum her gün dikkat ediyorum yani herşeyine ama geçmiyor , geçmesi gerekmez miydi ? Bilen varsa yaşayan varsa beni bi bilgilendirsin lütfen 🥹🥹🥹🥹