Merhaba Hanımlar..
Bu zamana kadar verilmesi gerekenleri Püre şeklinde verdim. 7 aylık olduk kahvaltıya da gectim. Bundan sonra yeni şeyler denemek istiyorum ama bi türlü yapamıyorum. Mesela tavuk, kiyma , hatta et verebilir miyim. Soğanlı tereyağlı yemek yapmalı miyim ona yoksa geme haşlayıp mi vermeliyim. 7 buçuktan sonra artık ne yiyebilir ?