yorgunargindarginmomy Kızlar oğlum grip burnu akıyor hapşırıyor arada oksuruyir .Ateşi fesln yok maşallah enerjisi tavan. Sorum şu ki markete çıkmam lazım hava soğuk ve az yağmurlu üstünü sıkı giydirsem çok etkilenir mi?
zeynebinannesii28 yorgunargindarginmomy üstünü sıkı giydirip bebek arabasına koyarsan bi şey olmaz bence oda hava almış olur, hasta da olsalar temiz havaya ihtiyacı olabilir geçmiş olsun
Mnli yorgunargindarginmomy bişey olmaz ya 40nın içinde değilse ben hasta da olsalar her gün çıkarıyorum dışarı
yorgunargindarginmomy Ecem__ teşekkür ederim bende mecbur çıkarıcam kaç gündür soğuk diye evdeyiz bende bunaldım.