tevhide37 Bebeğim 9,5 aylık emmiyor sadece gece 1-2 kez emiyor mama içiyordu onuda birkaç yudum alıp bırakıyor ek gıda veriyorum herşeyi yiyor çok şükür. Bu sorun olur mu ne yapmam lazım aynı şeyi yaşayan var mı ?