Ateşi balgamlı öksürük geniz akıntısı burun tıkalı zor nefes alıyor ishal ve şimdi iştahsızlik başladı çocuk acil yatışa gerek yok diyor daha 3 aylık nolur geçiren var mı nasıl geçirdiniz ne önerirsiniz dunki kanları temizdi bugün başka hastanede yine aldılar kötüleşiyor gitgide elimden bir şey gelmiyor emmiyor napicam nolur yardım