Kızlar selam , kızım iki üç gündür kakasını az da olsa yapıyordu ama bu sabah bir çığlıkla uyandık eşimle altını açtığımda zorlamış ama yapamamıştı yanş çok az leke gibi kaka vardı bezde ve kanıyordu , zorlamıştır diye önce güzelce temizledim yıkadım ettim krem sürdüm , bir çay kaşığı zeytinyağı içirdim , siz çocuklarınız kabız olduğunda neler yapıyorsunuz ne yediriyorsunuz biraz tavsiye verir misiniz?