Kızlan 16 nisanda 3 yaşında oğlumla uçak yolculuğu yapıcam ben daha önce çok bindim uçağa ama oğlumla ilk.. sanırım bu sefer oğlumla olacağım için sanki ilk defa binecekmişim gibi okadar heyecanlıyım ki düşündükçe kalbim yerinden çıkacak çok kaygılıyım oğlum uçakta durmazsa ağlarsa , Allah korusun aksi bir durum olursa uçakta gibi şeyler düşünüp duruyorum sanki ilk defa binecekmişim gibi içim hiç rahat değil daha önce binenler nasıl geçti neler yapmak gerek konuşalım ❤️