Bebek0707 İlk yoğurttan başladım ben. Çiğ süt alıp evde kendim probiyotik ile mayalandırarak kendim yapıyorum yoğurdumu. ‘Bu çocuk aç’ adlı kitap serisini aldım ( kendi sitelerinde daha uyguna satılıyor) kitaplar çok güzel iyi ki almışım çünkü tariflerden ziyade içinde çok yararlı bilgi ve yazılar var. Hepsini de uzman kişilerin yazdığı konular. Severek okudum hepsini de. Ve her annenin okuması ve bilmesi gereken şeyler. Besin alerjilerinden, çocuklarda iştahsızlık vb daha bir sürü yazı yer alıyor. Yoğurt sonrasında sebze püreleri ile devam ettim. Meyve daha vermedim çünkü sebzeden önce meyve verirsen sebze yemeyi red ediyormuş çocuk. Acele etmiyor ve zorlamıyorum hala tadım aşamasındayız. Bebeğim 7 aylık oldu. 9 aya kadar tadım şeklinde devam ediyormuş.