kızlar merhaba bebeğim 14 aylık şimdiye kadar hep memeyle beslendi yani daha doğrusu memeye bağımlı. Bir ara güzel yemek yiyordu ama daha sonra iştahı kesildi kahvaltı hazırlıyorum yok öğle yemeği veriyorum yok belki 1 2 çatal alıyor. Sabah kalkıp mememi istiyor kahvaltı vereceğim zaman mememi istiyor, Ben de diyorum ki acaba memeyi yavaş yavaş en azından gündüz kessem mi çünkü gece memeyle uyuyor. Ben normalde gittiği yere kadar emzirecektim ama bu sefer çocuğu etkiliyor. Deneyimlerinizi benimle paylaşabilir misiniz sizce ne yapayım?