Annişler selam ,
Kızım 9 ay 10 günlük , doğduğundan beri emzik kullanıyor, ancak ayı gereği 6-18 ay emziğe geçmemiz gerekiyor ancak sürekli atıyor ağzından tutmuyor, hijyenik açıdan ben tekrar 0-6 ay emzik alsam çene gelişiminde bir sorun olur mu acaba var mıdır fikri olan