birprensannesi41 oy kuzum neler yaptım neler 😀 gurbette tek başıma büyüttüm yavrumu zaten hayalimdi kimsenin karışmadığı bir çocuk yetıstırmek o ayrı 🙃 ıkı yasından sonra gitmediğim yer kalmadı kavurucu sıcaklarda dahi bulunduğum semtte oyun gruplarına getırdım durmadığı ıcın onunla orda oynadım bekledim dil terapisti, gelişim uzmanı , oyun grupları adı altında bir surecımız oldu neredeyse ıkı sene
Hersey normaldi sadece konuşmuyordu yani
O kadar üzülüyordum ki bir anne evladı konusunda rahat olamaz tabıkı sadece stres yapmadım ona da yansır diye hayatın olağan akışında ona destek olarak destekleyerek sosyal anlamda zamanımızı gecırdık
Şımdı çok çok iyi kendısını ıfade edıyor konuşuyor Allah’a sukur hala anlaşılmayan kelimeleri var ve bazı harfleri çıkaramıyor ama her geçen gün fark ediyor olumlu anlamda ☺️🔝 suanda anaokuluna gidiyor ılk başladığı gun ile aşırı fark var