hlyyy Merhaba birkaç gündür oğlumun bezi hep taşıyor gece ve üstü sırılsıklam oluyor. Prima premium care kullanıyorum 1 beden büyüğünü taktım yine çare olmadı yani başka çare bulabilen var mı bu duruma ? Hasta olacak diye korkuyorum artık
gmzzmrtt hlyyy geceleri üşüdüğü için de çocukların çişi bezinden taşabiliyor. Üşüyor mu acaba. Evinizin sıcaklığı nasıl. Benim oğlumda birkaç kez oldu çişi dışına çıktı. Sonra gece iki kat giydirdim uyuttum. Zaten üstünü örtmeyen bi bebek örtünce uyanıyor. Bir daha kaçırmadı çişi taşmadı.
kirmizibalikbeachte hlyyy aynı markayı kullanıyorum akşamdan sabaha kadar duruyor hiç taşma olmadı. Bilemedim 🤷🏼♀️
sibeldogu hlyyy gece bez taşmasından illallah eden biri olara a101 in soffio püre toch bezinde çare buldum onu kullanmaya başlayalı taşma yaşamıyoruz şükür
eso35 Prima premium care kullanıyorum bende kulandıgımdan beri gece iki kez falan taşıyor üşüttüğünü de düşünmüyorum tam tersi doğalgazı cok acıyorum sıcak bile oluyor ama sebebi ne anlamadım
rabiacaaaa eso35 Benimde oğlumun sürekli tasardi gece kullandığım bezin bir numara büyüğünü takiyordum iyi olmuştu bı sure bizimde öyle devam etti ama sebebini bende anlayamadm olmadı gece uyandığında değiştirin bir kez
eso35 Bencede gece bir kez değiştirmek gerekiyor slepyi de denedim onda da aynı şekilde oldu ve kızarıklık yaptı BİM’in bezini denemek istedim onda geceleri asla taşma olmuyor pişik falan da yapmıyor ilginç 😂😂