Sürekli hapşuruyor burnu tıkanıyor fizyolojik uyguluyorum sık sık. Onun haricinde arada olan bir iki öksürük oluyor sanki. Nasıl kolay atlatırız emziriyorum sık sık çok üzgünüm. Nasıl hemen nezle olabildi. Acaba normal mi diye düşünüyorum da Bana nezle oldu gibi geliyor. Hasta olmasa bu kadar çok hapşurmwz galiba yada öyle öksürür gibi yapmaz sizce