Kızlar 3 aylık oğlum var ve hep memnuniyetsiz ya ağlıyo ya uyuyo arası yok sürekli kucakta ilk zamanlar gaz sıkıntısı vardı çözdük sonra kabızlık oldu onu da çözdük simdi hiç bir sıkıntısı yok sürekli doktora götürüyorum bişey çıkmıyor geçen bi arkadaş sünnet ettir o zaman sakinleşiyor dedi doğru mu 🙏🏼