Kızım 2 yaşında gece max 2 kere uyanıyor mama istiyor. Vermediğimde uyumuyo sürekli dönerek ağlamaklı bir şekilde huysuzlanıyor. Artık bekliyorum ve pes edip veriyorum. Dişleri çürüyecek önüne geçemiyorum. Su vs de olmadı sinirleniyo ve mama istiyo. Bu süreci nasıl yönettiniz ve çözdünüz?