metemom_ gulayada bebeği sürekli kusan bir anne olarak söylüyorum gayet doğal zaten öyle oluyor kusması
bittercikolata__ gulayada 3 aylık bebeğim sürekli kusar. Onada kesmikli kusmak diyorlar yani sütun yarıyor kilo alıyor o yüzden öyle kusuyor usuttugunden değil canım
zezey19 gulayada üşütmemiştir zaten dolgun kusar oğlum 6 aya kadar kustu her emmesinde yatarken dikkat edin sadece
arslanmom gulayada Normalde de minci gibi kusar bebek sütün vitaminini alır posasını atar. Ama minci gibi kusmuk kokuyorsa midesini üşütmüşsündür. Bel kısmına bez sarın karnını sıcak tutsun 1-2 günde toparlar .
Beyzaveduru Bebekler 6 aya kadar öyle veya böyle kusar. Üşüdü falan diye korkmayın. Kilo alımına engel olmadığı sürece hepsi normal sayılıyor
Aybars-mom160821 gulayada carpol ver canım huysuzlugu da varsa kusup önü çok ıslanıyor sa ondan hasta oluyorlar genelde
zezey19 gulayada korkmayın bence fazlasını çıkarıyor demek ki ayrıca parca parca kesik peynir seklindeyse süt yarıyor demek demisti hemsire bana