Rabiiul 11 de kuryenin zili çalmasıyla beraber uyandı saat 02:40 hala uyumadı çok sıkıldım sürekli uyanınca böyle uyumuyor ne yapacağım yoruldum artık herkesin bebesi uyuyor ne güzel benim kızım niye böyle anlamıyorum
goldengate Rabiiul benimkide 9 aylik babasi uyutmustu yine uyandi kalktim yatirdim yarim saat olmustur uyuyali Beni kim uyutacak😂
MnkKrtl Rabiiul bebeğim kolikti bütün gece ağlar uyumaz sabah 7-8 de uyurdu öğlen kalkardı çok zorlandım etrafımdaki arkadaşlarımın çocukları akşam 7-8 de bi uyur ertesi güne kadar gece uyanmaz ağlamaz ama hala isyan ederlerdi
Hazom Rabiiul uyumayan bebeler bize denk gelmiş. 6,5 aylık saat başı uyandı Saçımı başımı yolmak istiyorum artık ya Gündüz uyuma gece uyuma Anamı nasıl deli edebilirim diyorlar bence 🤦♀️🤦♀️
Osmankaganomerasaf Rabiiul Oyyy çok küçükmüş kolik falan mı okuyun bol bol kundak iyi geliyor diyorlar Allah yardımcınız olsun 🥰
Rabiiul goldengate eşim uyutmuştu 9 da , kurye zile bastı 11 de ona uyandı hala uyumadı eşimde 1 saat salladı işe gidecek geriye ben aldım sallamaya yoruldum artık
Rabiiul Osmankaganomerasaf yok canım 9 aylık daha kolik kalmaz değil zaten , okuyorum da uyku sorunu hep vardı ama bu kadar olmaz 5 saat oldu
goldengate Rabiiul cok haklisin uyutma olayi banada cok yorucu geliyor sallanarak uyuyor nasil birakicaz onuda bilmiyorum ve biliyomusun onu salladigim sure uyudugu sureden daha fazla,bunada ayri ayar oluyorum
Osmankaganomerasaf Rabiiul Kolik çocuklar sanki bana hep kolik olarak o huy kalacakmış gibi geliyor nedense 😅 Atak dönemi olabilir yada sallamayı kesip yarım saat oynatıp tekrar deneseniz o zamanda uykusu mu açılır
Rabiiul goldengate ay evet kolum yoruldu artık 1 saat sonra mama vakti zaten boşa sallıyorum gene uyanacak zaten uyumuyor gözlerini kaşıyıp duruyor sadece
Rabiiul Hazom 11’de kulenin gelmesiyle beraber uyanan kızım saat 3:40 da uyudu Şaka gibi dörtte zaten mama vaktiydi hemen mamasını verip ben de uyudum saat 9:00’da sesine uyandım kim bilir kaçta kalktı
momas Rabiiul ya rabiş uyku damlaları varmış acaba onu mu versen? Ya da birki çayı falan ne biliyim belki rahatlatır uyutur
Rabiiul momas uyku damlası vermem canım bakıcaz artık anason deneyeceğim son çare uyuşturucu etkisi varsa vermem onu da gittiği yere kadar
milletsanakanalizemiolacak Rabiiul uyuyan bebe banada lazım uyku temelli yok artık sadece ilk öğlen uykusunj güzel uyuyor sabah 5 te uyanıyor gece defalarca uyanıyor
Rabiiul milletsanakanalizemiolacak hoşgeldin canım nerdesinnsen ya … Kaçta yatıyor ilk uykusuna kaç uyku yapıyor