nurozkann Geçmiş olsun, benim de şu sıralar özellikle gece uyanmalarında kalktığında tansiyonum düşüyor. Eşim durmadı bir kardiyologa göründüm. Kalpte yapısal olarak bir sorun yok kan değerlerim de çok şükür iyi. Sıvı alımınıza dikkat edin yorgunluk ve uykusuzluk da sebep olabilir dedi. Gece emzirmek için kalktığımda artık daha fazla su içiyorum ve ağzıma ufak bir şeyler atıyorum. Uykusuzluğa ise çok yapacak bir şey yok bebek uyudukça uyumaya çalışıyorum gündüzleri. Onun dışında düşük tansiyon için bir ilaç filan yok.