Yirmilik dişim kırıldı ağrı yapıyor birde çürük imiş o kadarda dişlerime bakarım oğlum 14 aylık emiyor hala antibiyotike başladım bu gece ilkini içtim agumentin birde korkuyorum dişçiye gittim gelin siz bana sorun ağrıdan duramayıp yumurta kapıya dayanınca artık diş çekimi zor mu?birde emzirirken çektirdiniz mı?