Oğlum şu an 3 buçuk aylık. Bir buçuk aylıkken bir anda sağına bakmaya ve diğer tarafa kafasını çevirmemeye başladı. Cerrah tortikolis tanısı koydu ultrason çekip. Bu sırada biz evde egzersiz yapmaya başladık. Bu sırada şüphelenmeye başladım çünkü oğlumun sürekli jaktığı tarafa elimi siper ettiğimde kafasını kendiliğinden çevirdiğini, elimi çektiğimde tekrardan sağına baktığını farkettim. Elimi koymakla scm kasının bir gevşemeyeceğini düşündüm ve üç aylık olunca başka bir cerraha gittim. O da tortikolisi olmadığını, çekilen ultrason sonucunda kaslarım homojen olduğunu çok az fark olduğunu ve tortikoliste çocuğun tam tersi yöne bakması gerektiğini söyleyip göze gitmemi söyledi. Göz muayenesi temiz çıkınca çocuk nörolojiye yönlendirdi. Orada da muayene sonunda anne karnında çok fazla hareket etmemiş o yüzden o tarafa döndürüyor egzersizle devam edersem geçeceğini başka bşr şeyi olmadığını söyledi ama emin olmak için haftaya ultrasonla gözünün arka tarafına bakalım dedi. İçim hiç rahat etmedi. Etrafında böyle bir şey yaşayan var mı