Şimdi buzluya koysam böyle canım isteyince yapsam yazın olmuyor ya hani? Çiğden mi doğrasam da atsam yok pişirip mi atsam. Çözdürür börek içine koyarım nasılmolur sizce ? Börek yapıp atacak kadar buzlugumda yer yok küçük alanım. O yüzden buzdolabı poşetine boreklık kadar atarım diye düşündüm ama daha önce hiç denemedim koymadım akıl verin