MelNilAdaMom villa sepetinden villa batınay kiralamıştık balayından . Biraz sapa bir yerde ama muhafazakar oluşu rahatça gezebilmemiz bizi cezbetmişti. Havuzu 2 kişi için idealdı . Kaşa çok yakındı araç olduğundan sorun etmedik. Villa sahibi Halil bey çok ilgiliydi ev de tertemizdi havuzumuz da günlük temizlendi . 2-4 kişi için idealdi biz çok sevmiştik